Reklamaatio
Miten toimin jos havaitsen ostamassani autossa virheen?
Tällä lomakkeella voit tehdä meille reklamaation.
Joskus saattaa käydä niin, että virhettä ei ole havaittu etukäteen, jolloin haluamme selvittää asian kunnolla jotta saamme pitää sinut asiakkaana jatkossakin.
Kerro reklamaation syy mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asian nopeammin. Vastaamme yhteydenottoon niin pian kuin mahdollista. Yhteydenottoja käsitellään arkisin (ma-pe). Käsittelemme reklamaatiot ainoastaan kirjallisesti väärinymmärrysten välttämiseksi.
Autotalo Järvi vastaa myydyistä autoista kuluttajasuojalain vaatimalla tavalla, ellei autolle ole hankittu erillistä Järvi-turvaa
Reklamaatio
Ota yhteyttä oheisella lomakkeella
Ilmenikö autossasi kaupanteon jälkeen jokin vika tai virhe? Jotta voimme käsitellä asian perusteellisesti, ilmoitathan siitä meille välittömästi täyttämällä oheisen reklamaatiolomakkeen. Toimi näin: Täytä oheinen reklamaatiolomake mahdollisimman huolellisesti ennen korjaustöiden aloittamista. Odota yhteydenottoamme. Vastaamme kaikkiin reklamaatioihin mahdollisimman pian. Väärinymmärrysten ehkäisemiseksi, käsittelemme ainoastaan kirjallisia reklamaatioita.
"*" näyttää pakolliset kentät