Reklamaatio

Miten toimin jos havaitsen ostamassani autossa virheen?

Tällä lomakkeella voit tehdä meille reklamaation.

Joskus saattaa käydä niin, että virhettä ei ole havaittu etukäteen, jolloin haluamme selvittää asian kunnolla jotta saamme pitää sinut asiakkaana jatkossakin.

Kerro reklamaation syy mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asian nopeammin. Vastaamme yhteydenottoon niin pian kuin mahdollista. Yhteydenottoja käsitellään arkisin (ma-pe). Käsittelemme reklamaatiot ainoastaan kirjallisesti väärinymmärrysten välttämiseksi.

Autotalo Järvi vastaa myydyistä autoista kuluttajasuojalain vaatimalla tavalla, ellei autolle ole hankittu erillistä Järvi-turvaa

Reklamaatio

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella

Ilmenikö autossasi kaupanteon jälkeen jokin vika tai virhe? Jotta voimme käsitellä asian perusteellisesti, ilmoitathan siitä meille välittömästi täyttämällä oheisen reklamaatiolomakkeen. Toimi näin: Täytä oheinen reklamaatiolomake mahdollisimman huolellisesti ennen korjaustöiden aloittamista. Odota yhteydenottoamme. Vastaamme kaikkiin reklamaatioihin mahdollisimman pian. Väärinymmärrysten ehkäisemiseksi, käsittelemme ainoastaan kirjallisia reklamaatioita.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*

Reklamaation tiedot

Järviturva*
PP slash KK slash VVVV
PP dot KK dot VVVV
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB, Max. tiedostot: 4.
    Toivottu yhteydenottotapa*
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.